چی پی مورگان: رنو می تواند گزینه ا ی ایده آل برای برون سپاری خودروی اپل باشد

تاکنون شایعات حاکی از آن بوده است که اپل نیت دارد با چشم انداز بلندمدت وارد صنعت بزرگ و سنتی خودرو شود. پیش دماغ می شود آستان در صنعت خودرو بخاطر اپل به عنوان پلتفرم سخت افزاری پشتیبانی خدماتش منطقی باشد؛ زیرا سودآوری پایین بازرگانی خودرو و هزینه های بالای تولید، احتمالا به این معنی است که سرمایه گذاران این مملکت تأثیر محدودکننده ای تو تصرف درآمد خواهند داشت و ظاهرا این دلایل غول دنیای فناوری را بوسیله جست وجو برای روش های جایگزین، از جمله تکیه به تولیدکنندگان دیگر بخاطر ساختن دستگاه ی نقلیه سوق خواهد قسط.مقاله ی مرتبط:CNBC: اولیه خودروی اپل کاملا خودران خواهد بود

بنابر گزارش اپل اینسایدر و با استناد به گفته ی تحلیل گران جی اثر مورگان، اپل با توجه به توقف مناقشه با هیوندای، درون نبض وجوی همکاری دیگری است تا آن را تو تولید Apple Car مدد و شرف طلبی کوپرتینویی ها را بعد از مدت ها گمانه زنی عملیاتی یواش. گزارش های اخیر از به توافق نرسیدن اپل با غول کره ای صنعت خودرو حکایت دارند؛ اما جی.پی مورگان در یادداشتی خطاب بوسیله تنخواه گذاران، پیشنهاد دیگری تو قالب انبازی با رنو ارائه داده است.

رنو در حال مجهز با نیسان، یکی از بزرگ ترین خودروسازان ژاپنی، متحد است. این دو از سال ۱۹۹۹ شریک استراتژیک هستند و دَه مارک تجاری را کنترل می کنند. گزارش مذکور از رویت تئوری رنو را شریک شایان تری در مقایسه با هیوندای می داند و توقع می نرم که این شرکت غبطه بیشتری به انبازی با اپل دارد. تفریق گر یادشده معتقد است که چند دلیل از عموم سابقه ی عالی ایجاد قراردادهای تجاری و شریک شدن های صنعتی، رنو را بوسیله گزینه ی بسیار جذابی برای اهالی کوپرتینو تغییر کرده است.

اصل اصلی، حجم تولید رنو است که گفته می شود بسیار از یک میلیون واحد ظرفیت مازاد فقط درون اروپا دارد که به وضوح می نبوغ با ورود اپل از آن استفاده کرد. این بوسیله مراتب بیشتر از حجم های ذکرشده در گزارش های همکاری اپل و هیوندای است؛ زیرا توافق لغوشده چشم انداز تولید صدهزار دستگاه وسیله ی نقلیه درون سال ۲۰۲۴ را هدف فراغت می داد و هیوندای موظف حیات ظرفیت تولید سالانه را به چهارصد هزاره دستگاه افزایش دهد. گمان می رفت این دو شریک شدن برای تکمیل فرایند تولید و قبض بازخورد، نسخه ی بتای خودروی مذکور را در سال ۲۰۲۲ ارائه كنند.

یکی دیگر از مهم ترین موضوعات، کنترل معروف اپل پهلو زنجیره های تأمین است. جی.جای پا مورگان می گوید که به گمان زیاد رنو بوسیله اپل اجازه می دهد انعطاف پذیری شایان توجهی در گزینش زنجیره تأمین ویژه پروژه داشته باشد که آن را از سایر تولیدکنندگان شخص ثالث شاخص می درنگ و با ادامه ی فروش معماری اختصاصی به اپل، می تواند به نوبه ی خود طراحی نرم افزار اپل را برای خودرو محدود درنگ. افزون بر این، همکاری رنو و نیسان فرصتی بخاطر تولید جهانی خودرو فراهم می کند. گفته می شود بازوی تولیدی این دو باهم اتحاد کردن محتوی مناطق کلیدی اروپا، چین، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آسیا است که به آن شلنگ ی برازنده توجهی می بخشد.

پیدا حلق آیا اپل داخل این مرحله از فرایند با رنو مذاکره کرده است خواه خیر؛ اما جدا از هیوندای، این شرکت ظاهرا حداقل با شش سازنده ی خودروی ژاپنی مذاکراتی داشته است. اپل بوسیله تازگی طبیب مانفرد هارر، مشاور رئیس بخش کاین و مدیر ترقی ی شاسی خودروهای پورشه را استخدام کرده است. مشخص محو هارر چه نقشی پیاده شدن عهده خواهد گرفت؛ ولی تصور می شود در پیدایش شاسی Apple Car نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.بیشتر بخوانید:تویوتا کمری GR و کمری مدلیستا ۲۰۲۱ معرفی کردن شدTSMC احتمالا نمایشگرهای میکرو OLED عام اپل گلس را تولید خواهد کردفعالیت کارخانه تولید آیفون ویسترون داخل هند از طریق خمود می شوددومین فورد GT با تیونینگ منصوری معرفی شدفورد موستانگ شلبی GT500 معیار ۲۰۲۱ با آپشن ها و رنگ های جدید معرفی شد